Sorry,
the website is under reconstruction,
thank you for your understanding
Vážení zákazníci a klienti,
současná krizová situace se velice dotýká i naší společnosti. Na denní bázi sledujeme všechny živé vstupy krizového štábu vlády, okamžitě reagujeme na veškeré nové požadavky, příkazy a zákazy a poté je komunikujeme se všemi zaměstnanci B2Assets.
Naše kolegyně a kolegové pracující v backoffice mají do odvolání nařízený home office. I v domácím prostředí jsou vybaveni veškerou technikou tak, aby mohli neomezeně a na sto procent vykonávat veškerou práci z pohodlí domova, aniž by byli sami v ohrožení anebo ohrožovali na zdraví ostatní kolegy a klienty.
Pro naše techniky jsou zavedena opatření zejména v oblasti omezení osobního kontaktu, a to jak s nájemci a firmami zajišťujícími servis, tak pokud jde o respektování a dodržování tohoto pravidla v soukromém čase našich zaměstnanců. Veškerý možný osobní kontakt je tak nahrazen kontaktem telefonním a e-mailovým.
Technici mají pokyn soustředit se na klíčové systémy, zejména požární technologie budov (SHZ, EPS apod.).
Zastupitelnost techniků byla, je a vždy bude naší prioritou, a proto je pro každý park zajištěn odpovídající tým, který zná veškeré technické specifikace a je schopen se mezi sebou doplňovat. Technici se nyní nepotkávají osobně a veškerá komunikace mezi nimi probíhá telefonicky.
Systém zálohy pro případ výpadku všech osob zodpovědných za jeden park je pak dvoustupňový. První stupeň zajišťuje servis klíčových činností lidmi z jiného, nejbližšího parku.
Jako druhý stupeň zálohy jsme nedávno vytvořili dvoučlenný servisní tým s odborností elektro a SHZ, který je mobilní a je schopný případné výpadky doplnit a nahradit. Oba technici jsou zároveň oprávněni provádět revize a v oblasti SHZ disponujeme osobou s certifikací OZO (odborně způsobilá osoba).
Pomůcky, kterými jsou technici vybaveni, jsou úměrné našim možnostem souvisejícím s nařízením vlády (roušky, dezinfekce). Používáme dostupné roušky, ochranné rukavice a dezinfekční mýdla.
Při vstupu do prostor nájemce se naši technici řídí plně pokyny nájemce a zároveň používají veškeré dezinfekční prostředky, které má nájemce připravené a vyžaduje.
Zdraví všech našich zaměstnanců a především techniků je naší maximální prioritou a v rámci možností děláme vše pro jejich ochranu tak, abychom byli schopni i nadále poskytovat služby pro naše klienty.
Mohou však nastat situace, jako například přísnější vládní opatření (absolutní izolace některých oblastí apod.), kdy už ani my, ani nikdo jiný nebude schopen takové služby zajistit.
Za celý tým B2Assets přejeme všem pevné zdraví!
A cliché? Not for us! We are governed by the conviction that if a company is to be successful, it has to keep working on internal processes, thereby improving its services. We know that time is money.
We stop our clients from worrying about production, logistics andretail spaces, so that they can fully concentrate on their own business.
We manage sitesand facilities for the following companies:
As a Czech company we have great knowledge of the local environment, but we operate easily in an environment of international institutional partners and standards.
We manage office buildings and residential spaces for the following companies:
That’s the area we manage for our clients
The world of technology can markedly simplify our life, but business was and will always be about people. And about communication between them. If communication is correctly set up, it removes the risk of misunderstandings, saves time and money. At B2 Assets we place emphasis on communication across positions. Prompt communication is a matter of course, as is the ability to come to an agreement at multiple levels at the same time. Among own employees and subcontractors, as well as with clients.
We are aware of the trust a client places in us when we get an order. We esteem it and certainly don’t regard it as a matter of course. If a client entrusts a problem to us, we regard it as our own.We therefore deal with it in the shortest time possible. But we look for a permanent solution, not only a temporary one. We want to have a good reputation and we know that all work done well is its own reward, not only in terms of a satisfied client.
We want to live in a world where a person’s word has weight. Therefore, when we promise something, we intensively work on finishing the order in the shortest time possible. We trust in mutual respect, both between individuals and between companies.For the same reason it could happen that we refuse an order, because we don’t have the capacity for it. But we would prefer to enable a client to negotiate with the competition than not meet our obligations.
Every problem has a solution. That’s the motto we use when performing orders. We live in a world of clearly set rules, and if a person can get oriented in them, he can do a lot. We trust in our own abilities. We try to look at things directly and simply and in this spirit we deal with any problems. We always look for the right way and we always persevere with it.
We are governed by the conviction that if a company is to be successful, it must keep working on internal processes, thereby improving its services. We have been long-term building a corporate culture based on adherence to the Code of Ethics. We know that time is money. We are therefore constantly working, fine-tuning and improving, so that we can offer the client better services than the competition can. We focus on the following areas:
We offer complete services in the field of production, logistics and office spaces and maintenance services provided by tried-and-tested experts. We ensure professionalism supported by long-term experience and friendly relations.